Bad Boy info
Vaihtoehtoisten urheilulajien pioneeri BAD BOY perustettiin San Diegossa, Kaliforniassa vuonna 1982 ja se saavutti nopeasti mainetta surffauksen, skeittauksen ja motocrossin huippujen keskuudessa. BAD BOY sponsoroi noiden lajien tuon ajan suurimpia nimiä, joihin kuuluivat mm. Sunny Garcia (surffauksen maailmanmestari), Mark Gonzales (ammattiskeittaaja) sekä Ricky Johnson (moninkertainen Super Cross mestari).
1990 luvun alussa BAD BOY laajeni kamppailu-urheiluun hankkimalla talliinsa legendaarisen Brasilian Jiu-jitsun mustan vyön Rickson Gracien sekä vapaaottelumestarit Vitor Belfortin ja Frank Shamrockin. Pian joukkue kasvoi useilla tuon ajan nousevilla vapaaottelulupauksilla kuten Mark Kerr, Antonio Rodrigo Nogueira ja Mark Coleman.
BAD BOY on omistautunut tukemaan vauhtilajien urheilijoita tarjoamalla korkealaatuisia tuotteita, jotka tehostavat urheilijoiden harjoittelua, suorituskykyä ja elämäntapaa. BAD BOY:lla on vuosikymmenien kokemus alkuperäisten, kilpatason varusteiden kehittämisestä, joka on tuonut peräti seitsemän "Best Gear and Technical Apparel Brand" palkintoa WORLD MMA AWARDS gaalassa (Fighters Only Magazinen järjestämä gaala).
VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT 01.11.2021
Näitä toimitusehtoja sovelletaan Netive Oy:n verkkokaupassa osoitteessa www.bad-boy.fi.
Netive Oy (jäljempänä kauppias) on myymiensä tuotteiden virallinen maahantuoja Suomessa. Verkkokaupasta löytyy kulloinkin voimassaoleva tuotevalikoima ohjehintoineen.
Toiminnassa noudatetaan Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä ja Kaupan keskusliiton sähköisen kuluttajakaupan pelisääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.
Tilaaminen
Asiakkaan on tilattava tuotteet tilausohjeiden mukaisesti ja ilmoitettava tilauksessa kauppiaan pyytämät oikeat ja täydelliset tiedot. Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta.
Tilauksen tehdessään asiakas sitoutuu noudattamaan kulloinkin voimassaolevia toimitusehtoja.
Tilauksen jättämisen jälkeen verkkokauppa lähettää asiakkaalle automaattisen ilmoituksen sähköpostitse tilauksen vastaanottamisesta. Järjestelmän automaattisesti lähettämä viesti tilauksen vastaanottamisesta ei ole tilauksen vahvistus eikä se sido kauppiasta.
Hinnat
Tuotteiden kulloinkin voimassaolevat hinnat ilmoitetaan tuotteiden esittelyn yhteydessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Maksuehdot
Netive Oy myy tuotteita Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla ja tilisiirrolla.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitus
Tilaukset toimitetaan vain Suomeen.
Tilausten käsittelyaika on yleensä 2 työpäivää. Tämän lisäksi tulee ottaa huomioon postinkulun vaatima aika, johon kauppias ei voi vaikuttaa. Riippuen tilatun tuotteen varastotilanteesta saattaa toimitusaika olla pitempikin. Kampanjatuotteilla on omat toimitusaikansa, jotka on mainittu kampanjaehdoissa.
Tuotteiden tilaukset toimitetaan asiakkaalle ykkösluokan postissa postipakettina tai kirjeenä toimituksen koosta riippuen. Toimitusaika on keskimäärin 3-6 päivää tilauksesta. Tilausvahvistus toimitetaan joko etukäteen sähköpostitse tai tilauksen yhteydessä.
Posti- ja toimituskulu on 7,90€ tilausta kohden.
Peruutusoikeus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa ilmoittamalla siitä kauppiaalle tai palauttamalla tuote 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa, ehjä ja käyttämätön. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista. Maksupalautukset maksetaan suoraan asiakkaan ilmoittamalle tilille.
Tuotteen virhe
Viallisilla ja kuljetuksen aikana vahingoittuneilla tuotteilla on palautusoikeus.
Jos toimitettu tuote on vioittunut, asiakkaan tulee viipymättä tehdä kirjallinen virheilmoitus kauppiaalle ja palauttaa tuote asiakaspalautuksena postiin.
Asiakkaan tulee ilmoittaa virheilmoituksessaan, haluaako hän vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle vai palauttaako hän virheellisen tuotteen ja haluaa maksupalautuksen. Maksunpalautusta varten asiakkaan tulee liittää palautukseen tilinumero.
Asiakaspalautus
Asiakaspalautusosoite:
Netive Oy
Lunnitie 11
01450 Vantaa
Postin palautustunnus: 608007
Palautusasiakirjojen ja postin kuittikopion tai seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.
Takuu
Tuotteella voi olla erillinen valmistajan myöntämä takuu.
Toimitusehtojen voimassaolo
Nämä toimitusehdot tulevat voimaan 01.11.2021 ja ovat voimassa toistaiseksi.
Netive Oy:llä on oikeus tehdä muutoksia näihin toimitusehtoihin. Ehtomuutoksista ja uusista ehdoista tiedotetaan www-sivuilla. Ehtomuutokset tulevat asiakasta sitovaksi, kun uudet ehdot julkaistaan palveluun liittyvillä www-sivuilla. Asiakkaan, joka tekee tilauksia muutoksista ilmoittamisen jälkeen, katsotaan hyväksyneen muutokset.
Sähköposti: info[at]bad-boy.fi
Puhelin: 041596596
Asiakaspalautus
Asiakaspalautusosoite:
Netive Oy
Lunnitie 11
01450 Vantaa
Postin palautustunnus: 608007
Tavarantoimitukset
c/o MB Logistics & Services Oy
Juvan Teollisuuskatu 25
02920 Espoo
1. Miksi verkkokaupassa ei näy tuotetta, jonka tiedän olevan Bad Boy:n valikoimissa?
Nettikaupassa näkyy vain maahantuojan varastossa olevat tuotteet. Tuotevalikoima voi myös vaihdella markkina-alueittain eikä sitä välttämättä ole tällä hetkellä Suomeen saatavilla.
2. Miten voin tehdä lahjatilauksen, jonka maksan ja tuote toimitetaan eri osoitteeseen?
Kirjoita tilauksen tietoihin lisätietokenttään: "Lahjatilaus osoitteeseen:" sekä vastaanottajan nimi ja osoite.
3. Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulu on kiinteä 7,90€ tilausta kohden.
4. Vaikuttaako maksutapa toimitusaikaan?
Tilauksen käsittely alkaa, kun tilaus näkyy maksettuna järjestelmässämme. Tällöin tilisiirto-maksutavalla tilattujen tilausten käsittely saattaa alkaa myöhemmin, jos et ole heti suorittanut maksua tai jos maksun kirjautumisessa eri pankkien välillä on viivettä. Kauppiaan pankki on Nordea.
5. Toimitatteko tilauksia ulkomaille?
Toistaiseksi toimitamme tilauksia vain Manner-Suomeen.
6. Mikä on tilaukseni toimitusaika?
Varastotuotteiden käsittelyaika on 1-2 päivää, jonka lisäksi on huomioitava postin toimitusaika. Normaalisti tuotteet on perillä tilauksesta 3-6 arkipäivän kuluessa. Kampanjatuotteilla on omat toimitusaikansa, jotka on mainittu kampanjaehdoissa.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ole hyvä ja anna palautetta.